Великі знижки! Особистий підхід при гарному замовленні!

Виробництво тротуарної плитки як бізнес

Виробництво бетонної тротуарної плитки – діяльність сезонна. Вона знаходиться у прямій залежності від пори року і має чіткі часові межі. Справа в тому, що взимку при мінусовій середньодобовій температурі тротуарну плитку ніхто не купує і не займається її укладанням.

Крім того, для виготовлення тротуарної плитки теж потрібні позитивні показники температури навколишнього середовища, яку взимку можна забезпечувати опаленням промислових приміщень. Але такі великі витрати на електроенергію багатьом компаніям не вигідні і вони зупиняють виробництво найхолодніших місяців. Сезоном затребуваності та актуальності тротуарної плитки є теплий час із середини весни по середину або кінець осені. Відповідно, у ці періоди її виробництво також набирає обертів, відповідаючи ринковому попиту.

Етапи виробничого сезону тротуарної плитки

  • підготовка до входу у виробничий графік, яка зазвичай починається за пару місяців до початку сезону, полягає у перевірці працездатності обладнання та проведенні рекламних кампаній;
  • вхід у сезон, протягом якого відбувається набір виробничих потужностей;
  • власне, сезон виробництва тротуарної плитки, що включає кілька піків та точок падіння;
  • завершення сезону або вихід, який передбачає поступове скидання потужностей виробництва;
  • підбиття підсумків виробничого сезону – результуюча фаза, що включає аналіз прибутку та витрат, а також складання на базі отриманої інформації бізнес-плану на наступний сезон.

Проведення рекламних акцій є дуже важливим та обов’язковим елементом підготовчого етапу, оскільки це багато в чому визначає попит на тротуарну плитку компанії протягом усього сезону. Також важливе значення мають міжсезонні рекламні кампанії, які зазвичай проводяться великими виробниками (наприклад, нашим заводом з виробництва тротуарної плитки з бетон) для підтримки бренду та іміджу. По суті, вони менш агресивні і вимагають менших витрат, проте сприяють зміцненню позицій компанії-виробника на ринку.

Не варто думати, що рівень доходів виробника повністю залежить тільки від успішності проведення рекламних кампаній. Не менш важливою умовою є своєчасність виготовлення тротуарної плитки на ринку в достатній кількості для задоволення попиту в періоди піків. Для дотримання цієї умови необхідно відповідально підійти до організації доставки сировини на виробничий об’єкт та обзавестися її резервними джерелами, а також завжди мати в наявності деяку кількість тротуарної плитки найбільш затребуваних видів, яка у разі виникнення непередбачуваних обставин допоможе компанії утримати позиції на ринку.

Якщо ж сезон вийшов не настільки вдалим, як би того хотілося виробнику, необхідно особливу увагу приділити аналізу допущених помилок під час підбиття підсумків – це допоможе уникнути тих самих проблем у наступному сезоні. А разом із щосезонною «роботою над помилками» запорукою успішного бізнесу з виробництва тротуарної плитки є чітке та раціональне планування доходів та витрат.

Найважчий період – перші місяці після завершення сезону, коли різко припиняється вхідний грошовий потік, а орендні платежі, податки, зарплати працівників та інші експлуатаційні витрати залишаються. Гостріше ця проблема відчувається лише у разі розширення підприємства та необхідності додаткових витрат. Щоб ці постсезонні труднощі не «вбили» компанію, завжди має існувати резервний фонд, з якого у разі нагальної потреби можна дістати потрібну кількість коштів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *